Poznajmy się :-)

Cześć,
Jestem Zuza, pracuję z dziećmi od kilku lat. Zaczynałam swoją pracę od tych najmłodszych, żłobkowych; pracowałam jako niania, a po studiach rozpoczęłam pracę w przedszkolu i tam zostałam do dziś, podejrzewam więc, że tych pomysłów znajdziecie tu najwięcej. Warto jednak pamiętać, że zabawy dla dzieci dostosowujemy do ich możliwości, a nie wieku, więc, kto wie kto tu trafi :-)
Będę tu przedstawiać zabawy, gry i pomysły, które w mojej pracy się sprawdziły; będę udostępniać pomoce, które przygotowuje dla dzieci a może z czasem pojawią się też inne informacje dotyczące dzieci i ich rozwoju :-)
Zachęcam do zaglądania i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej :-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odkoduj wyrazy - zawody

Kolorowanie obrazków według kształtów

Owocowe kodowanie